czwartek, 30 lipca 2015

*Wracam*

Chciałam przywitać wszystkich, którzy wciąż odwiedzają mojego bloga i go czytają.

I im podziękować. Wam.

Wracam do tego bloga i postaram się sprawić, by funkcjonował, tak jak powinien.

Żebyście nie musieli kończyć czytać, tam gdzie tekst robi się niedopracowany albo zwyczajnie brakuje dalszej części.

Mam zamiar spełnić poniższy plan i wierzę, że tak zrobię:

1) Oczywiście dokończę pisać tę historię.

2) Będę regularnie poprawiać poprzednie rozdziały, by wyglądały tak jak powinny; poprawię wszystkie błędy i niewłaściwie opisane fragmenty, tak by nic znaczącego nie zmienić. 

Wiem, że nie każdy będzie czytał od początku.

3) Postaram się załatwić nowy zwiastun.

4) Zrobię porządek na tej stronie.

5) Przygotuję soundtrack. Chodzi mi o piosenki, które mogłyby znaczyć coś dla postaci, ale też po prostu o te, które oddają klimat opowiadania.

I najważniejsze 6) postaram się wynagrodzić wszystkim czekanie i odzyskać swoich czytelników (i jak mam nadzieję zdobyć nowych;) ).


Dziękuję za wszystkie wyświetlenia.

Do następnego postu?


hopelessdream


11 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wróciłaś i to z nowymi postanowieniami ^^
    Będę czekać na zmiany, jak i na kolejne rozdziały.
    Ściskam ciepło i życzę weny.
    Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak szybką odpowiedź! Cieszę się, że jesteś :)!
      hopeless

      Usuń
  2. szczerze, sama dużo pisałam, nie warto wracać do tego co sie napisało, trzeba to zostawić i iść dalej i na bierząco pilnować jakości. Puki co jestem pod wrażeniem i daj mi znać o następnych częściach.
    Pozdrawiam :)

    Patrycja
    www.sszzansa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hopelessdream30 lipca 2015 21:36

      Rozumiem twoje zdanie, ale myślę że sama muszę sobie co nieco przypomnieć..
      Poza tym wiem, że to może wielu zniechęcić do czytania dalej. Zaczęłam trochę poprawiać, prolog jest już edytowany na blogu...I myślę że to nie będzie trudne.
      A rozdział zacznę pisać jak najszybciej tylko będę mogła i postaram się dopilnować jakości. Zawsze się staram, ale jestem człowiekiem i po prostu zawsze coś umyka.
      Cieszę się, że mam nową czytelniczkę! To wiele dla mnie znaczy.
      Na pewno zajrzę też na Twojego bloga.
      Hopelessdream

      Usuń
  3. super, że wróciłaś :)
    Mam nadzieję, że wywiążesz się ze swoich postanowień, a jak nie to my czytelnicy Cię zmotywujemy xD

    ____________
    Moja droga, zmieniałam adres bloga: ems-watson.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Booksreader1231 sierpnia 2015 00:39

    Trafiłam na twojego bloga dopiero wczoraj i nie mogłam się oderwać.... Ze zniecierpliwieniem czekam na następne notki <3 i możesz też wiedzieć, że masz we mnie wierną czytelniczkę, bo mimo, że komentuję po raz pierwszy to czytałam również twoje dramione i po prostu zakochałam się w twoim stylu pisania..... W każdym razie mam nadzieję, że będziesz rozwijać się nadal jeśli chodzi o twoje zdolności literackie i tego ci z całego serca życzę :-] (przepraszam za ewentualne błędy, ale piszę na telefonie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za komentarz i za to że czytasz moje opowiadania! Cieszę się że mam taką wierna czytelniczkę :) Mam nadzieję, że zostaniesz i z tym opowiadaniem do ostatniego rozdziału ;)
      hopelessdream

      Usuń
  5. Tak się cieszę, że wracasz :) I widzę, ,że jesteś pełna energii co mam nadzieję udzieli się i mi. Sama jestem w niezłej rozsypce i ciężko mi się pisze, jeden blog zawiesiłam, na drugim od dawna nic nie napisałam, trzeci jako tako żyje, ale co to za życie? Dlatego tak super, że wracasz! Uroczyście przysięgam, że będę tu wpadać i komentować :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczyście przysięgam, że to sobie zapamiętam! ;)
      A tak na poważnie..cieszę się, że jesteś, bo super z ciebie czytelniczką ;) Naprawdę dzięki za ten komentarz <3!
      hopelessdream

      Usuń
  6. Tak bardzo się cieszę :D Trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli, bo już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów :D
    Mam nadzieję, ze nam obu uda się to jakoś ogarnąć ;)

    Życzę weny i pozdrawiam,

    Maggie Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę, ale dlatego że jesteś! I że komentujesz!
      Do następnego postu ;)
      hopelessdream

      Usuń