piątek, 15 stycznia 2016

Coming soon

Witajcie,
bardzo się cieszę, że mogę powiedzieć, że rozdział jest prawie skończony. Niedługo go wstawię, bo już mam około 10-ciu stron. Zastanowię się, czy nie opublikować tego, co mam a resztę przeznaczyć na nowy rozdział; jeśli podejmę taką decyzję na pewno pojawi się on na blogu wcześniej.
Oczywiście pod tym postem możecie napisać jak wolicie.
Zdradzę, że na 100% w rozdziale pojawi się perspektywa Nathana, Laury i Chrisa. Jeśli będę miała jeszcze czas dopiszę solidne fragmenty z perspektywy Rose i Evie/Nathana.
W ostatnim czasie założyłam konto na fanfiction, net, gdzie mam nadzieję za jakiś czas też uda mi się udostępnić całe opowiadanie.
Myślę, że zwiastun i szablon na tego bloga załatwię w lutym.
Mam nadzieję, do szybkiego 'napisania',
paperbackpoema/hopelessdream ;)

1 komentarz:

  1. Jeśli o mnie chodzi to już nie mogę się doczekać twojego rozdziału od kiedy tylko mamaczas na myslenid, ale wsYstko zaleY id cie ie. Jesli rozdzielisz ten kawalek to przyszly rozdzial tez pojawi sie szysbciej. Zrob jak uwazasz, choc nke! Jesli masz prerwac w jakims trjdnym momencie to lepiej juz, zeby byl krotszy :)

    OdpowiedzUsuń